کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ
">فروشگاه خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا رایتل

کسب درامد از سایتهای کلیکی ایرانی

 سلام دوستان عزیز
قبل ازشروع چندنکته رومیگم:

۱.درامدتون روهرچقدرهم کم سریع به سرمایه تبدیل کنید(درسایت های معتبرباعمرزیادوسودکم۴ تا حداکثر۸درصد درماه سرمایه بذاریدیاوبسایت درست کنیدو…)
۲.طمع نکنیدوخارج ازدرامدتون پول به هیچ سایتی نریزید
نکته:اگرروزانه درامدتون روسرمایه گذاری کرده باشیدبعدازیک مدت ساعات کاری روکم میکنیدوسرمایتون که جای امنی گذاشتید براتون پول میاره.(الیته ریسک فضای مجازی هم درنظرداشته باشید)

نکته(متوسط باوقت گذاری کم درامدماهانه ——>50 تا۱۵۰ هزار تومان درامدایرانی +۹۰ تا۶۰۰ هزارتومان درامدبیت کوین که باپول این دومیشه توی سایت های معتبرزیرمجموعه خریدوبعداز۹ ماه تکراراین کاردرامدسالانه به۵ میلیون میرسه)

مثال:امروز۱۰ هزارتومان درامدداشتید.اگراهل ریسک وسرمایه گذاری هستیدسریع این پول روتبدیل به سرمایه کرده ودرسایت های معتبرکه توضیح دادم زیرمجموعه میخریدوماه بعددوباره علاوه برکارهای قبلی سوداین زیرمجموعه ی جدیدهم به سرمایه گذاری اضافه میشه یعنی تصاعدی زیادمیشه.
3.بازهم تاکیدمیکنم اینکه درامدتون درسال ۲-۳  میلیون باشه خیلی بهترازاینکه درسایت های غیرمعتبرسرمایه بذاریدوآخرسال نگاهی به جیب خالی وکلاه هایی که سرتون رفته بندازید.
4.اگردقیقابه همین روش عمل کنید وسریع درامدتونو جای درست سرمایه گذاری کنیددرامدسالانه ی شما پس از۹ ماه به ۵ میلیون وپس از۲ سال به ۱۰ میلیون میرسه وهمینطورتصاعدی ادامه خواهدداشت .
5.اخبارووضعیت سایت هاروهر۴۸ ساعت بروزرسانی میکنم پس همیشه سراینجابزنیدتاوقتتون بابرخی سایت هاتلف نشه
6.هرسوالی داشتیدبپرسیدوهمیشه توهرباکس وهرفرومی مشورت بگیرید.(بنده حداکثر۲۴ ساعت بعدپاسخ میدم)
باآرزوی موفقیت
برای مشاهده سایتهای کلیکی ایرانی لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
ادامه مطلب ...

و اما نئوباکس...

 قدم اول : نئوباکس چیست ؟


سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید .
در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Nxeobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

تا امروز چندین میلیون نفر در Neobuxعضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود )
اون روزهای اول که من میخواستم با نئوباکس کار کنم هزاران مطلب درمورد Neobux خوندم و در فروم خود سایت با چندین نفر از اعضای سایت صحبت کردم ولی حتی یک نفر هم از این سایت ناراضی نبود .

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی ، در پایان مطالب رسید مبالغ دریافتی رو میذارم از این به بعد .

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .
در این قسمت  هم فقط هدفم این بود که Neobux رو معرفی کنم و بهتون بگم که کاملا مطمئنه .Neobux
لطفابرای مشاهده مراحل بعدی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
ادامه مطلب ...