کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

داغ ترین اخبار فرهنگی- اجتماعی طی 24 ساعت گذشته/ دوشنبه 23 آذر

گلچینی از بهترین ها؛
داغ ترین اخبار فرهنگی- اجتماعی طی 24 ساعت گذشته/ دوشنبه 23 آذر
طی 24 ساعت گذشته اخبار گوناگونی در سرویس فرهنگی- اجتماعی منتشر شده که با گلچین داغ ترین ها در یک بسته خبری، آن را به محضرتان تقدیم می کنیم.
به این مطلب امتیاز دهید
0 0

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، طی 24 ساعت گذشته اخبار گوناگونی در این سرویس به نمایش گذاشته شده که با "گلچین بهترین ها"به محضرتان تقدیم می کنیم. برای دیدن متن خبر کافی است روی تیتر خبر کلیک کنید.

 

داغ ترین اخبار سه شنبه 12 آبان 94 در یک نگاه:

«آرایش غلیظ» را ببینید +عکس
مستند «آرایش غلیظ» ثریا امشب از بزک چهره آمریکا برای نفوذ به کشور می گوید.

 

عکس/ مستند «من ناصر حجازی هستم» اکران شد

اولین اکران مستند «من ناصر حجازی هستم» در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران، «سینما حقیقت»، با استقبال زیاد مردم و ورزشکاران و دوستداران ناصر حجازی روبه‌رو شد./ عکس: شبستان

 

سحر‌قریشی؛ درمانده در پاسخ به سوالات ساده سینمایی و الگوی 2 میلیون طرفدار! +عکس
گفت‌وگوی تازه یک بازیگر زن سینما با یکی از مجریان تلویزیون و پاسخ‌های عجیب این بازیگر به برخی از بدیهی‌ترین پرسش‌های قابل تصور در حالی به بحث روز بدل شده که سوای دانش این چهره و نظایر او، موقعیت اجتماعی که با تکیه بر این سطح از سواد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به دست آورده، محل تامل است.

 

یکی از ترفندهای داعش برای جذب زنان +عکس
داعش با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از افتتاح نخستین مغازه پوشاک بانوان وابسته به این گروه تروریستی در سوریه خبر داد.

 

سلفی بازیگر طنز با بازیگران «درحاشیه» +عکس
سید جواد رضویان عکسی سلفی با عوامل و بازیگران سریال در حاشیه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

سلام و درود بر این پزشک +عکس
پزشکی در اردبیل نوشته ای را در مطب خود نصب کرده که تعجب بیماران خود را بر داشته است.

 

19 میلیون بازدید از نامه رهبر معظم انقلاب
نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی با نزدیک به 19 میلیون بازدید، پر بیننده ترین خبر سایت های برون مرزی صدا و سیما شد.

 

رعایت حداقلی مسائل شرعی در فیلم‌ها کفایت می‌کند!
حداقل ها در مسایل شرعی رعایت شود کفایت می‌کند هرچند عده ای در جامعه در پی حداکثرها هستند ...

 

هنرمندان و چهره هایی که جیم شدند! +تصاویر
در قضیه حمله داعشیان و قتل عام تعدادی از شهروندان پاریس در فر انسه، صفحه اینستاگرام هنرمندان و بازیگران پر از پست هایی شد که این اقدام تروریستی را محکوم کردند.


تشکر مهدوی‌کیا از مردم

مهدی مهدوی کیا بعد از انتخابش به عنوان برترین هافبک راست فوتبال ایران بعد از انقلاب در برنامه نود گفت: از تمام  کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. تک تک آرا برایم ارزشمند است.خیلی هم ممنونم که هنوز یادم هستند.

وی ادامه داد: واقعا تک تک آرا برایم اهمیت دارد. سعی کردم همیشه با مردم و هواداران ارتباط خوبی داشته باشم. احترام بگذارم و در سخت‌ترین شرایط احترام را حفط کردم. همیشه با حمایت‌هایشان انرژی گرفتم چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی.

مهدوی کیا تصریح کرد: فراموش نمی‌کنم که با حمایت مردم، زحمت مربیان و همبازیانم و حمایت رسانه‌ها مدارج پیشرفت را طی کردم. بهترین بازی‌ها را ارایه کنم. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند. خودم هوادار بودم به ورزشگاه می‌رفتم. آنها را درک می‌کنم.

مهدوی‌کیا درباره اینکه استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها هم به او رای دادند، گفت: در  بازی ملی همه تماشاگران من را حمایت و تشویقم می کردند.سعی می‌کردم در بازی با استقلال و تراکتورسازی و تیم‌های دیگر بهترین بازی‌ام را  بکنم ولی همیشه احترام به حریف گذاشتم و احترام دیدم و از تماشاگران تیم‌های دیگر هم ممنونم.

مهدوی کیا تصریح کرد: نامجومطلق، کرمانی مقدم هم فوتبالیست‌های بزرگی بودند و ویژگی‌های خاص و بی نظیری داشتند.نوازی در بانک ملی همبازیم بود او در فوتبال به حق کامل نرسید.افتخار داشتم با نامجو و کرمانی همبازی بودم و نوازی فوتبالش خیلی تاثیر گزار بود.

تصاویر/ پمپ‌ بنزین متفاوت در اصفهان


به دلیل گرانی زمین در شهرهای بزرگ وعدم توسعه جایگاه‌های عرضه بنزین و صف های طولانی در مجاری عرضه سوخت، پمپ‌ بنزین تک تلمبه‌ای در اصفهان و سایر شهرهای بزرگ در حال ایجاد است.


عکسی از شیطنت بهنوش بختیاری در یک فیلم و یادی از مرد خنده ایران

تبریک بهنوش بختیاری بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع؛
عکسی از شیطنت بهنوش بختیاری در یک فیلم و یادی از مرد خنده ایران
بهنوش بختیاری تازه ترین پست صفحه اجتماعی خود را به پشت صحنه فیلم سینمایی موزیکال دزد و پری اختصاص داد.
0 0

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران طی پستی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع، از مرحوم منوچهر نوذری در سالگرد درگذشت وی به نیکی یاد کرد.

 

بختیاری در توضیح این پست نوشت: شیطنت پشت صحنه فیلم سینمایی موزیکال دزد و پری...من واقعا آدم بدی هستم..تینا رو نمیدونم..اول ربیع الاول مبارک..میگن انرژی مثبت و شادی داره..میگن همه آدما تو خوشی آروم و ماهن با اینحال برای شناخت آدما مثل شربت قبل از مصرف تکانشان بدهید. امروز سالگرد فوت بزرگ مرد خنده و شادی منوچهر نوذری هم هست. روحشون شاد..کسی که خنده را تدریس کرد..کارگاه خوشدلی تاسیس کرد..دلتان از نگرانی دور...قلبتان گرم...نوید روزهای خوب....شل وپلتونم..یاعلی

 

 

تمام پست های صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری مزین به ذکر شریف "یاعلی" است.


ریزش آب از سقف ایستگاه‌ مترو +عکس

ریزش آب از سقف ایستگاه‌ مترو +عکس
ریزش آب از سقف ایستگاه‌ متروی پیروزی به ویژه در روزهای بارانی تندتر می‌شود و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.
دهید 0 0

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، ریزش آب از سقف ایستگاه‌های مترو به ویژه روزهای بارانی تندتر می‌شود و گاهی بر سر مسافران می‌ریزد و سبب لغزندگی کف ایستگاه‌ها می‌شود و مشکلاتی برای تردد مسافران ایجاد می کند.

 

ریزش آب در برخی از ایستگاه های مترو روز بارانی و غیر بارانی نمی‌شناسد.

 

البته این مشکل تازه ایستگاه‌های مترو نیست و به گفته بسیاری از مترو سواران از سال های پیش نیز این مشکل وجود داشت.

 

شهرداری تهران سالیانه میلیارد ها تومان برای ساخت سازه مترو هزینه می کنند ولی بعضا در نقاطی از مترو آب از سقف چکه می کند و این امر دیگر برای مترو سوران عادی شده و به نظر می‌رسد که مسئولان توجهی به مشکل نمی‌کنند.