کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کادوی یک میلیاردی زنجانی به مناسبت عروسی


۱۳۹۴/۹/۲۳ ۱۴:۰۱ |
کد خبر: ۴۶۹۴۱۰

افشاگری های قاضی صلواتی

کادوی یک میلیاردی زنجانی به مناسبت عروسی

قاضی صلواتی به افشاگری منابع دریافتی ح. ف. ه از بابک زنجانی اشاره کرد و گفت: زنجانی به مناسبت عروسی دختر «ح. ف. ه» کادویی یک میلیاردی گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیست و سومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.


در دادگاه امروز، متهم ردیف سوم برای قرائت ادامه دفاعیات در جایگاه قرار گرفت.


ح. ف. ه گفت: در کیفرخواست این‌گونه عنوان شده که خرید بانک های fiib و کنت به صورت گروهی صورت گرفته است؛ «ش» هنگام وارد مجموعه شد که بانک ها خریداری شده بود.


وی افزود: واسطه خرید بانک fiib در مالزی آقای «م» بود؛ اینکه می‌گویند من و «ش» در خرید بانک ها دخالت داشته ایم خلاف واقع است؛ در مورد بانک کنت هم در اولین سفری که به تاجیکستان داشتیم این بانک خریداری شده بود.


ح. ف. ه گفت: زنجانی پیش از آشنایی با من در جمهوری آذربایجان بانک خریده بود اما نتوانست به نتیجه برسد؛ بانک های fiib و کنت در شرایط تحریم میلیاردها یورو جابجا کردند و خدمات زیادی انجام دادند؛ اینکه می‌گویند عضو هیات مدیره fiib و کنت بوده ام یک ادعای غلط است.


ح. ف. ه : حتی به اندازه حواله یک سنت و یا یک امضا اختیار نداشتم؛ در کیفرخواست طوری وانمود شده که بانک‌ها با هدف خریداری شده اند؛ مدرکی برای دخالت من در هیات مدیره وجود ندارد.


ح. ف. ه : در تشکیلات زنجانی هیچ جایگاه تشکیلاتی نداشتم؛ عضو غیر موظف هیات مدیره بودم؛ ارتباط من با زنجانی فقط قالب دوستی داشت.


بابک زنجانی: هیچ وقت آقای «ف» را به زندان نینداختم؛ «ف» یک سند 50 میلیاردی داد که جعلی از آب درآمد و به زندان افتاد؛ من سند بردم و وی را از زندان درآوردم، آقای «ف» چطور ادعا می‌کند که من او را به زندان انداخته ام؟


ح. ف. ه : در کیفرخواست این‌گونه عنوان شده.


ح. ف. ه : نماینده دادستان درست می گوید در بحث واگذاری شرکت های تامین اجتماعی بسیاری از مقررات رعایت نشده بود؛ مدیر عامل وقت تامین اجتماعی بسیاری از اطلاعات در مورد شرکت ها را از کارشناسان حاضر در جلسه می گرفت؛ مدیر عامل وقت تامین اجتماعی می گفت از رئیس جمهور برای واگذاری شرکت ها مجوز گرفته ام.


نماینده دادستان تهران: آقای قاضی متهم ردیف سوم به نگارندگان کیفرخواست توهین می‌کنند، این توهین تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؛ مؤدبانه صحبت کنید.


ح. ف. ه : آقای زنجانی چیزی از اموال خود را به نام من نزده است؛ اول بازپرسی می گفتند 1000 میلیارد تومان در حساب‌های من در قطر و دبی هست؛ در آنجا به واسطه دور زدن تحریم ها تحت تعقیب هستم


قاضی صلواتی: بقیه دفاعیات را در قالب لایحه ارائه کنید.


اعلام تنفس 15 دقیقه ای


سوالات قاضی صلواتی از متهم ردیف سوم؛


قاضی صلواتی: آقای زنجانی برای جذب و دعوت به همکاری شما یک بنز S500 به مبلغ 700 میلیون تومان برای شما خرید.


ح. ف. ه : نه این‌طور نیست.


قاضی صلواتی: آقای زنجانی در نامه گلایه آمیز خود به شما نوشته است بنز S500 را از محل فروش ماشین خودش برای شما خریده است؛ بنز S500 برای سال 90 است.


ح. ف. ه : من یک بنز S350 داشتم که آن را از من برداشتند و یک S500 دادند.


قاضی صلواتی: در مورد فروش گازوئیل به صندوق مشترک ایران و عربستان توضیح دهید.


ح. ف. ه : اطلاعی ندارم.


قاضی صلواتی: آقای ق.الف دوست شماست؟


ح. ف. ه : من با آقای الف در دفتر آقای زنجانی آشنا شدم.


قاضی صلواتی: نقش شما در بانک مسکن فعال بوده است.


ح. ف. ه : به من مدرک بدهید که حتی یک سنت حواله صادر کرده باشم.


قاضی صلواتی: از زنجانی نپرسیدید که 4 میلیارد یورو برای خرید 138 شرکت تأمین اجتماعی را از کجا آورده‌ای؟


ح. ف. ه : وام گرفته ام؛ معاون اقتصادی وزارت اطلاعات هم تأیید کرد.


قاضی صلواتی: شما وضع مالی زنجانی را می دانستید چرا پای تفاهمنامه را امضا کردید؟ وقتی گفت وام گرفته ام سریع امضا کردید؛ شما ماشین امضا بودید.


ح. ف. ه : من بده بستان های سنگین مالی آقای زنجانی را می دانستم.


قاضی صلواتی: هر جا سوال حساسی از شما می شود می‌گویید اطلاع ندارم و این کار را نکرده ام؛ اختلاف 640 میلیارد تومانی در خرید شرکت های تأمین اجتماعی هنوز برای دادگاه جای سوال است.


افشاگری قاضی صلواتی از منابع دریافتی ح. ف. ه از بابک زنجانی:


از کادوی یک میلیاردی زنجانی به مناسبت عروسی دختر ح. ف. ه تا ویلای 5 میلیاردی؛ فروش سهام بانک FIIB به مبلغ 4 میلیون 682هزار یورو، بنز S500، یک باب ویلا در جزیره کیش،یک باب ویلا به ارزش 5 میلیارد در شهرک غرب؛ کادوی یک میلیاردی به مناسبت عروسی دختر آقای ح. ف. ه؛ 4 میلیارد تومان برای شرکت ب.ت، توافق شفاهی که 3 درصد از درآمدهای شرکت های آقای زنجانی برای شما باشد.


قاضی صلواتی: شما بیمارستان پارسیان را از طریق آقای الف به مبلغ 100 میلیارد تومان به بابک زنجانی فروختید؛ ردیابی چک ها از سوی مأموران امنیتی نشان می‌دهد بخشی از مبلغ 44 میلیارد دریافتی را در حق کارمندان و بستگان خود و شخصی از بستگان که اسم وی را نمی آورم واریز کرده اید؛


ح. ف. ه : این‌طور نیست.


قاضی صلواتی: ردیابی چک ها موجود است.


قاضی صلواتی: پرونده فروش بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت در حال بررسی است.


دادگاه پایان یافت؛ زمان جلسه بعد متعاقبا اعلام می‌شود.


15 دقیقه آخر دادگاه غیرعلنی بود؛ این 15 دقیقه غیر علنی به درخواست معاون دادستان صورت گرفته است.


ماجرای بریدن سر دو کودک در گچساران !


ماجرای بریدن سر دو کودک در گچساران !


زن جوان در اقدامی جنون‌آمیز دو فرزند دختر و پسرش را با چاقو سر برید. او بعد از این جنایت تلخ قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد که ناکام ماندو جان سالم به در برد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام‌ جم ، ساعت 8 صبح یکشنبه در تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی گچساران راز این جنایت هولناک فاش شد. ماموران پس از حضور در خانه مورد نظر با زن جوانی به نام مدینه روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود و بی‌تاب فرزندانش بود.

پدر مدینه در تحقیقات گفت: دخترم پس از قتل دو فرزندش خودزنی کرده بود که او را به خانه خود آوردیم اما جسد دو فرزندش در خانه خودشان است.

کارآگاهان سپس راهی خانه مدینه شده و با جسد دختر و پسر 6 و 3 ساله‌اش روبه‌رو شدند. جسد فاطیما و امیررضا در حالی که براثر اصابت چاقو به گردنشان به قتل رسیده بودند، در کنار یکدیگر قرار داشت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، همسر مدینه در بازجویی گفت: همسرم مدتی بود از بیماری روحی رنج می‌برد و تحت درمان بود. چند ماهی حالش خوب شده بود اما از چند هفته قبل دوباره حالش بد شد و دارو مصرف می‌کرد. صبح به محل کارم رفتم که یک ساعت بعد در تماس خانواده همسرم متوجه ماجرا شده و سراسیمه به خانه آمدم و با جسد بچه‌هایمان روبه‌رو شدم .همسرم براثر جنونی که به وی دست داده، جان دو فرزندمان را گرفته است.

اعتراف به قتل

در مرحله بعدی ماموران به تحقیق از مدینه پرداختند که او به پلیس گفت: مدت‌ها بود از بیماری روحی رنج می‌بردم و تحت درمان بودم. روز حادثه پس از آن که شوهرم به محل کارش رفت، متوجه شدم قرص هایم تمام شده است. همان زمان احساس تنفر از بچه‌هایم سراغم آمد و در حالی که نمی‌فهمیدم چه کاری انجام می‌دهم، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ابتدا دخترم را با ضربه چاقو یی که به گلویش زدم، کشتم و بعد پسر 3 ساله‌ام را به همان شیوه کشتم.

وی اضافه کرد: حالم خیلی بد بود. ده دقیقه بعد زمانی که متوجه شدم دست به جنایت زده‌ام، پشیمان شدم و با همان چاقو ضربه‌هایی به بدن خود وارد کردم تا به زندگی‌ام پایان دهم که موفق نشدم. سپس با خواهرم تماس گرفتم و موضوع را گفتم .

سرهنگ علی کرم‌بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل دو فرزندش با توجه به این که او زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود، تحقیقات از وی ادامه یابد.

متهم به قتل تحت نظر کارشناسان پزشکی قانونی قرار می‌گیرد تا جنون او در زمان قتل بررسی شود.


روسیه سه شرط را برای بخشیدن ترکیه اعلام کرد

سفیر روسیه در ترکیه عذر خواهی ، شناسایی و مجازات عاملان ساقط شدن جنگنده سوخوی روسی و پرداخت غرامت را سه شرط روسیه برای بخشیدن آنکارا اعلام کرد.
به گزارش نامه نیوز، آندری کارلوف در مصاحبه با روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه گفت: در صورتیکه این سه شرط به جا آورده نشود ، اظهارات دیگر ترکیه ، نتیجه ای نخواهد داشت .
 
آندری کارلوف ضمن ابراز تاسف از مجبور شدن به اعمال تحریم علیه ترکیه گفت: مطالعات و بررسیهای مان برای اعمال تحریم های مضاعف علیه آنکارا ادامه دارد.
 
وی درباره کشته شدن خلبان روسی از سوی گروههای تروریستی تصریح کرد: رسانه های حاضر در محل تمام واقعه و نحوه هدف گرفتن خلبان مان با مسلسل را ثبت و ضبط کردند.
 
سفیر روسیه افزود: سرکرده گروههای تروریستی که مقابل دوربینها  صحبت می کرد ، مشخص بود که شهروند ترکیه است زیرا جلوی دوربینها به راحتی ، ترکی صحبت می کرد.
 

زمان جنگ با ایران "حتی فرصت تلفن کردن" هم نخواهید داشت

وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.
به گزارش شریان نیوز،پادشاهی عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا دشمنی بی‌سابقه ای را با جمهوری اسلامی ایران کلید زده که خروجی این دشمنی جز شکست برای سردمداران عربستان نخواهد بود.
 

در اکثر مسائل اختلاف نظرهای جدی بین ایران و عربستان وجود دارد که نمونه آن‌ها را می‌توان در موضوعات مهم منطقه همچون مسئله عراق و سوریه، یمن، لبنان و فلسطین مشاهده کرد. البته برخی از دولتمردان سعودی برخی ادعاها را درباره توان نظامی عربستان در رویارویی با ایران مطرح می‌کنند که قابل تامل است.  
 

اخیرا یکی از تحلیگران سعودی ادعایی را مطرح کرده که در آن گفته شده عربستان می‌تواند ظرف چهار تا شش ساعت آسمان ایران را تسخیر کند که البته یکی از مقامات محافظه کار دولت "جرج بوش" رئیس جمهور اسبق آمریکا به این ادعا پاسخ داده است.  
 


**پاول می گوید: اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود، شما حتی فرصت پیدا نمی‌کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید

 "کالین پاول" وزیر خارجه اسبق آمریکا طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها را از توهم حمله به ایران بازداشت. در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( CNN)سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می‌توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
 
 
"کالین پاول" وزیر خارجه  اسبق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او پس از خنده‌ای تمسخر آمیز گفت : نه نه ، من چنین فکر نمی‌کنم . صحبت‌های شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد؛ اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید؛ حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.



زمان جنگ با ایران

 
در صورت رویارویی مستقیم عربستان با ایران سعودی ها فرصت نمی‌کنند حتی تلفن را بردارند تا از آمریکا تقاضای کمک کنند؛ مصداق این جمله قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است که با داشتن انواع موشک های برد بلند و متوسط می‌تواند منافع و اهداف سعودی را هدف قرار دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به  "وزارت جنگ عربستان"، "شرکت نفتی آرامکو"، "پایگاه های شاهزاده سلطان" و پایگاه‌های نظامی دیگر اشاره کرد که موشک‌های ایرانی می‌توانند آن ها را هدف قرار دهند.  
 

یکی دیگر از معیارهای قدرت جمهوری اسلامی ایران شهر موشکی سپاه پاسداران است که زیر زمین قرار دارد و هر زمان که لازم باشد علیه اهداف و منافع کشورهای متخاصم می‌تواند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که البته در این زمینه سردار سرتیپ  "امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته که ما دست به ماشه آماده‌ایم تا به هر تهدیدی پاسخ دهیم.
 
 

شهر موشکی سپاه می تواند در زمان لزوم بنا به گفته فرماندهان مرتبط موشک‌ها را به سمت اهداف مورد نظر از زیر زمین شلیک کند و در این زمینه عربستان در صورت انجام هر گونه عمل خطرناک و تحریک آمیزی دچار خسارت‌های تاسف باری خواهد شد.  
 


**نفوذ معنوی ایران
 
امروز می‌بینیم که در منطقه غرب آسیا با تمام توان در مقابل ارتش پادشاهی عربستان ایستادگی می شود و خسارت‌های سنگینی از جمله انهدام ده‌ها دستگاه تانک و کشته و زخمی کردن صدها نفر از سربازان سعودی و ائتلاف را بهمراه دارد چنانکه و امروز عربستان در یمن زمین‌گیر شده است.  
 

عربستان که در "مارب" با شلیک موشک زمین به زمین  "توچکا" که بسیار نسبت به موشک‌های ایرانی ضعیف‌تر بوده خسارات سنگینی را متحمل شده است، چگونه می‌تواند در برابر موشک های زمین به زمین "سجیل"، "قدر اف"، "قیام"، "فاتح 313 " و... دوام بیاورد؟


 
زمان جنگ با ایران

زمان جنگ با ایران


زمان جنگ با ایران

زمان جنگ با ایران


زمان جنگ با ایران




 
البته تنها نقطه قوت عربستان نیروی هوایی آن بوده که اگر کمی بر روی سخنان  "کالین پاول"  وزیر اسبق آمریکایی تمرکز کنیم درمی‌یابیم که او متذکر شده که ایران را نمی‌توان با هیچ کشور دیگری مقایسه کرد و لازم به ذکر است که قدرت هوایی در زمانی که انبوه موشک‌های زمین به زمین به سمت کشور متخاصم شلیک می‌شود، تاثیر خود را از دست می‌دهد.  
 

علاوه بر این "کالین پاول" در اظهارات خود مطرح کرده که حتی ما (ایالات متحده) هم چنین ادعایی را مبنی بر تسخیر چهار تا شش ساعته ایران نکرده‌ایم و این نشان می‌دهد حتی دولتمردان جمهوری خواه دوران "جرج بوش" هم از قدرت نظامی ایران آگاهند و ادعای مطرح شده از سوی تحلیلگر سعودی غیرواقع به نظر می‌رسد.
 
 

امروز عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا با مهره ترکیه بازی می‌کند و با توجه به اینکه توانمندی رویارویی مستقیم با ایران را ندارد؛ لذا روی به جنگ‌های نیابتی و غیرمستقیم با ایران آورده که البته در این زمینه هم شکست خورده است. 


عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در این زمینه اظهار داشت : هر زمان برای کشور خطری ایجاد شود از همه نقاط استراتژیک کشور موشکهای دور برد خارج می‌شوند و به تهدیدات پاسخ می‌دهند.



وی با اشاره به خدمات شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: شهید تهرانی مقدم انواع سلاحهای راهبردی را ساخت و فضای امنی ایجاد کرد و امروز به برکت تلاش‌های آن شهید بزرگوار و سایر مجاهدان و رزمندگان، امنیت کشور در سطح بسیار بالایی است.


 **موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است

 سردار سرتیپ "امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهارداشت: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.

وی گفت: در مقابل جدید‌ترین و پیشرفته ترین نسل ماهواره‌ها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچک‌ترین نگرانی نداریم.


زمان جنگ با ایران


 
سردار حاجی زاده با اشاره به طراحی وساخت انواع موشک‌های دوربرد، میان برد و کوتاه برد توسط متخصصان ایران اسلامی در وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمونه‌ای از انبوه پایگاه‌های موشکی کشور می‌باشد و از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشک‌های دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.


وی گفت: آنها که دل خوش به گزینه‌های روی میز خود هستند، تنها نگاهی به گزینه‌های زیر میز سپاهیان اسلام بیندازند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: توانایی و اقتدار ما، مانند کوه یخی است که بر آب شناور و تنها گوشه‌ای کوچک از آن روی آب عیان است.


سردار حاجی زاده تأکید کرد: به ملت ایران قول می‌دهم که کوچکترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نخواهد بود و مسئولان باید با قدرت تمام مقابل نفوذ دشمنان بایستند و هیچ سستی از خود نشان ندهند.

 
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است گفت: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروی مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.  وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سربزند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.


حاصل کلام آن که به دلیل وجود قدرت موشکی بالای ایران و پرتاب از لانچرهای دور و نزدیک به اهداف سعودی در صورت لزوم، وجود شهر موشکی سپاه پاسداران و در تیررس بودن اهداف استراتژیک در پایتخت عربستان و پایگاه های نظامی این کشور در  "ریاض"  اظهاراتی که از سوی تحلیلگر سعودی مطرح شده غیرواقعی بوده و تا حدودی وزیر خارجه اسبق آمریکا بخش کوچکی از قدرت ایران را درک کرده که می‌گوید "زمان حمله به ایران حتی فرصت نمی‌کنید به ما تلفن بزنید"

خواننده سرشناس از شبکه های اجتماعی رفت

خواننده سرشناس بریتانیایی برای حداقل یکسال تمامی شبکه‌های اجتماعی را ترک کرد.

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرآنلاین؛ اد شیران با 16 میلیون دنبال‌کننده در توئیتر و بیش از 5.5 میلیون هوادار در اینستاگرام از پرطرفدارترین هنرمندان بریتانیا در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. او تصمیم گرفته که دیگر جهان را از دریچه‌ی نمایشگر تلفن و یا کامپیوتر نبیند، بنابراین اعلام کرد که حداقل تا یکسال آینده دیگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهد کرد.

شیران این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد، اما احتمالا هزاران کامنتی را که هوادارنش زیر آخرین پست او گذاشتند حداقل تا یکسال دیگر نخواهد دید.

او احساس می‌کند که استفاده از دنیای مجازی فرصت تماشای دنیا را از او گرفته است. این خواننده در این باره نوشت : «برای مدتی از تلفن همراه، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهم کرد. من در طول پنج سال گذشته سفرهای شگفت‌انگیزی به سراسر جهان داشتم اما همواره به جای اینکه جهان را دریچه‌ی چشمان خودم ببینم، از طریق نمایشگر تلفن یا کامپیوتر به تماشای جهان پرداختم. بنابراین تصمیم گرفتم فرصت تماشای تمام آنچه را که از دست دادم به خودم بدهم.»

البته شیران آنقدر محتاط هست که هوادارانش را برای همیشه در شبکه‌های اجتماعی از دست ندهد. او گفته که پائیز سال آینده به شبکه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.