کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

بیوگرافی سحر قریشی، زندگینامه سحر قریشی

 در این پست از سایت آکاایران برای شما بیوگرافی سحر قریشی را  را آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

سال های اخیر صنعت سینما و تلویزیون کشور فعالیت خیره کننده ای را شروع کرده ، مجموعه های تلویزیونی فراوان و همچنین فیلم های جدیدی بر روی پرده سینما می آیند و می روند  ، در این میان بازیگران جدید و پر استعدادی معرفی میشوند و چشم ها به هنر آنها خیره می شود ، یکی از این بازیگران که فیلم هایی که او  در چند سال اخیر درآن بازی کرده  بسیار مورد اقبال قرار گرفته است سحر قریشی است ، سایت بیوگرافی آکاایران قصد دراد در این مطلب بیوگرافی این بازیگر پر استعداد کشور را در اختیار شما قرار دهد ،

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک,سحر قریشی و پولاد کیمیایی,سحر قریشی بی حجاب,سحر قریشی طلاق,سحر قریشی گنجشک,سحر قریشی 93,سحر قریشی جدید,سحر قریشی قبل از عمل,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها,زندگینامه بازیگران,بیوگرفی بازیگران مرد,بیوگرافی بازیگران زن,زندگینامه بازیگران ایرانی

زندگینامه سحر قریشی

 

 نام: سحر

نام خانوادگی: قریشی

تاریخ تولد: 1366/10/6

محل تولد : تهران

 

به نقل از آکاایران :سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

بیوگرافی سحر قریشی

 سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است  طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.
 
سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

زندگینامه سحر قریشی

 
سحر قریشی و همسر سابقش

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحرقریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

سحر قریشی و همسرش

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی پس از آن از طریق  سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. 

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

بیوگرافی سحر قریشی

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

سحر قریشی

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.
سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.
 
سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

سحر قریشی

 
راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.
 
گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد.
 
سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

سحر قریشی

 
ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از ۶ روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.
روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال ۱۳۹۲ است.
 
سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

بیوگرافی سحر قریشی

 
خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.
 
 
  ((فیلم شناسی))
 
سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش,سحر قریشی فیس بوک

بیوگرافی سحر قریشی

 سینمایی: 
۱۳۸۸ لج و لج بازی 
۱۳۸۹ دردسر بزرگ 
۱۳۸۹ همه چی آرومه 
۱۳۹۰ گشت ارشاد 
۱۳۹۰ ساعت شلوغی
۱۳۹۰ محرمانه تهران 
۱۳۹۰ نار 
۱۳۹۰ دوباره با هم 
۱۳۹۰ اکباتان 
۱۳۹۰ تو و من 
۱۳۹۰ نردبان چوبی 
۱۳۹۱ عبور از مه 
۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی... 
۱۳۹۱ نفس
۱۳۹۲ پنج ستاره 
۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند
۱۳۹۲ دربست آزادی 
۱۳۹۲ نازنین (فیلم ۱۳۹۲) 
۱۳۹۲ آتیش بازی
۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت 
 
مچموعه تلویزیونی:
 
۱۳۸۸ دلنوازان 
۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 
۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 
 
شبکه خانگی:
 
۱۳۸۹ حال خوب من
۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس)
۱۳۸۹ سیسیلی ها 
۱۳۹۰ سه خط موازی 
۱۳۹۱ بچه های لواسان 
1393 مردی شبیه گرگ

مصاحبه متفاوت سحر قریشی در برنامه دید در شب + فیلم

متن مصاحبه سحر قریشی ,مصاحبه سحر قریشی دید در شب ,سحر قریشی دید در شب ,عکس سحر قریشی

مهمان قسمت دوازدهم برنامه دید در شب سحر قریشی بود . مصاحبه ایی متفاوت با سحر قریشی که ابعاد تازه ایی از زندگی شخصی و حرفه ایی وی را بازگو می کند. فیلم کامل این مصاحبه را در ادامه بصورت آنلاین ببینید.

سحر قریشی در برنامه دید در شب پیرامون شخصیت های زیر اظهار نظر کرد.

* احمدی نژاد: من آقای احمدی نژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب است! من هیچ احساسی به سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمی فهمم، کوچکترین صحبتی درباره سیاست نمی کنم. جالب این است که من فکر می کردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای من با بقیه افراد که سر صحنه ی فیلم برداری می آیند فرقی نخواهد کرد.

وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. در حالی که هیچ حسی نسبت به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم و از لبخند ایشان لبخند زدم و از وجود ایشان انرژی خوبی گرفتم.

* ظریف: نظر خاصی ندارم.

* روحانی: من یک کلیدی دست ایشان دارم که اگر آن را بدهند درب خیلی از گاو صندوق ها را باز می کنم و دیگر با کسی کار ندارم. اینستاگرامم را هم می بندم که کسی را اذیت نکنم. (با خنده) البته خیلی خوشحالم از اینکه رییس جمهورمان وقتی جایی می روند مترجم ندارند و به زبان مسلط هستند.

متن مصاحبه سحر قریشی ,مصاحبه سحر قریشی دید در شب ,سحر قریشی دید در شب ,عکس سحر قریشی

رضا رشیدپور تهیه کننده و مجری برنامه دید در شب

می گویند سبک فعالیت شما در اینستاگرام برگرفته از لیدی گاگا است این مطلب تا چه میزان صحت دارد؟

تا جایی که من ایشان را می شناسم یک فرد بسیار هنرمند و تحصیل کرده هستند اما ایشان الگوی من نیستند من عکاسی را دوست دارم و از یک سری دوستانم خواستم تا برایم سربندهایی طراحی کنند که ضمن داشتن حجاب کامل با روسری متفاوت باشد و هارمونی خاصی با لباس هایم داشته باشد که اگر شرایط فراهم باشد برای پوشش در کارهای طنز پوشش مناسبی است شغل من ایجاب میکند عکس بگیرم و اینکه من حجاب کامل داشته باشم و خاص باشم مشکلی برای نه از جانب ارشاد نه از جای دیگر به وجود نیاورده است.

سبک پست های شما طوریست که انگار خودتان دوست دارید حاشیه درست کنید؟

من بانوی حاشیه ایرانم هستم، خیلی خوب فحش می خورم ، وقتی من در اینستاگرامم عکس می گذارم خون آشام ها حمل می کنند
همکارانم به من میگویند چقد صبور هستی من هیچ کامنتی را پاک نمی کنم مگر اینکه موضوع خیلی حاد و بد باشد چون در فالویینگ ها افراد کم سن و سال نیز تعدادشان کم نیست.

دلیل این فحاشی ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در چه می بینید؟

بیکاری ممکن است یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد وقتی شما درگیر دانشگاه مدرسه ، کار، کلاس زبان و باشگاه باشی وقت نداری به چیز به غیر از خودت فکر کنی.

برای اینکه حالتان خوب شود چه می کنید؟

من با آرایشگاه رفتن تمیزی و تغییر حالم خوب می شود و زمانیکه بخواهم حالم عوض شود به آرایشگاه می روم مادر من سالها سال آرایش داشت و من در آنجا بزرگ شدم و خودم هم مدرک آرایشگری دارم و در چهارده سالگی مدرک بین المللی گریم و میکاپ گرفتم.

شما تحصیلات بازیگری ندارید؟

نه متاسفانه ندارم اما در حال حاضر تایم پیک کاری من هست ولی تصمیم گرفتم بعد از این دوران کارگردانی بخوانم زیرا از لحاظ تجربی به درجه ای رسیدم که بخواهم فیلم بسازم و باید علم این کار را هم یاد بگیرم.

در حوزه بازیگری مطالعه دارید؟

دروغ چرا، نه ! بیشتر سعی می کنم فیلم ببینم و دوره های عملی بازیگری یا کارگردانی را شرکت کنم.

عده ای می گویند که شما دیپلم ندارید؟

دیپلم تجربی از مدرسه بنت الهدی دارم، این شایع هایی بود که همسر سابقم برایم به وجود آورد زمانی که من متراکه کردم عروس اقای زبر دست از تهیه کننده فیلم و سریال که از دوستان من بودند مرا به ایشان معرفی کردند که دنبال یک نابازیگر برای کارشان بودند قبل از اینکه اتفاق سینمایی بیفتد من درخواست طلاق داده بودم، سال ۸۴ عقد کردم و اولین درخواست طلاقم سال ۸۵ بود پدر و مادرم در ایران زندگی نمی کردند و همسرم با معرفی خود به عنوان مدیر برنامه های من در زمانی که ابتدای معروف شدنم بود با سایت ها و روزنامه های مختلف صحبت می کرد، ولی شما بدانید هیچ زنی از خوشبختی فرار نمی کند من یکبار زندگی می کنم و می خواهم این یکبار را خوش بخت زندگی کنم.

همسر سابقتان می گوید فراموش کردید که چه کسی بودید و چه شدید اصطلاحا جو گرفته بود؟

نه من راحت می گویم جو گیر نشدم من آنجا خوش بخت نبودم من در سن هفده سالگی انتخاب شدم و الان یکی از افرادی هستم که به شدت با ازدواج در سن کم مخالفم پدرم در آمریکا زندگی می کند به من می گوید تو جهان سومی فکر می کنی ولی من در آن دوره دوست داشتم وارد زندگی شوم و بچه دار شوم و ساده زندگی کنم.

الان تنها زندگی می کنید؟

پدر من آمریکا و مادرم در انگلیس است که بعد از جدایی من با برادرم پیش من آمدند تا من تنها نباشم.

بازیگرانی که از کشور خارج شدند اظهاراتی در مورد وضعیت سینمای ایران کردند که شرایط بد و نامناسبی دارد نظر شما در مورد این حرف ها چیست؟

تا به این لحظه به من هیچ پیشنهاد بی شرمانه ای نشده و اتفاق ناشایستی برای من نیفتاده است، ببینید ادمها خودشان هستند که به خود عزت و احترام می دهند من با یک لباس به سر صحنه می روم و با یک لباس به مهمانی اگر جای این دو عوض شود اتفاق های قشنگی نمی افتد ولی من این موضوع را تا این لحظه در سینمای ایران درک نکردم و هر چه دیدم فضای صمیمی و در حین حال پر احترام بوده است.

 

متن مصاحبه سحر قریشی ,مصاحبه سحر قریشی دید در شب ,سحر قریشی دید در شب ,عکس سحر قریشی

شما آدم پولداری هستید؟

پولدار نه ولی من آدم ثروتمندی هستم ، یک ادم از وضعیت مالی متوسط هستم.

چرا شما مصاحبه جدی در مورد سینما و مسائل پیرامون آن ندارید و مطالبی که در پایگاههای خبری و روزنامه و مجلات موجود است بیشتر اختصاص دارد به تعداد عمل های زیبایی و بحث های این چنینی؟

واقعا نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد شاید نگاه مردم موجب می شود سوالات به این سمت برود نگاه مردم و قضاوت های مردم به گونه ای دیگر است اگر زیبایی می بینند فکر می کنند عمل زیبایی صورت گرفته و فیک است و برروی درستی حرفشان اسرار دارند اما من عمل زیبایی انجام ندادم.
شاید در سی و پنج سالگی از سینما خداحافظی کنم پدرم می گفت هر چقدر محبوب شوی محدود می شوی

دلخوری از چیست که میخواهید به این زودی خداحافظی کنی؟

دوست داشتم به عنوان یک دختر بیست و هفت ساله الگوی جامعه باشم و بتوانم فرهنگ سازی کنم، سفیر فلان برنامه ای که می شویم مبلغ به عنوان هدیه ای در نظر گرفته می شود ما هیچ مبلغی را نمی گیرم حضور ما هیچ اتفاقی مثبتی نمی افتد

شما چرا مشهور شدید؟

نمی دانم خودم شوکه شدم از این اتفاق

به خاطره چهره زیبا یا بازیگری خوبتان؟

ما داریم بازیگرانی که بسیار هنرمند هستند و چهره هایشان در مقایسه با سوپر استارها متفاوت است.

شما الگویتان در بازیگری کیست؟

الگوی خاصی ندارم ولی خیلی ها را دوست دارم مثل مهتاب کرامتی

شما در تلویزیون ممنوع الکارید؟

بله، با توجه به اینکه من از تلویزیون ستاره شدم اما ممنوع الکارم

شما خودتان را بازیگر گیشه می دانید؟

بله

یکی از همکارانتان به کنایه گفت شما فالور های اینستاگرامتان را خریده اید؟

فالور را مگر می خرند! نه من از موضوع خرید و فروش فالور بی اطلاع هستم و اینقدر دغدغه ندارم که بخواهم روی آن هزینه کنم.

نظر خود را در مورد اسم های زیر بگویید:

فاطمه معتمد آریا: بی نظیر
نیکی کریمی: بعدی
الناز شاکر دوست : گولم زده ، ولی دوستش دارم
گوهر خیر اندیش: یکی از بهترین پارتنرهای زندگی من
مهناز افشار: از نزدیک با ایشان آشنایی ندارم ولی دوستش دارم
هانیه توسلی : دختر خوب
باران کوثری : حرف نداره
ترانه علیدوستی:
سمانه پاکدل: جایش در قلب من است
فریبا نادری: ته معرفت هستند
سیاوش خیرابی : با اسرار او بعد از کار لج و لجبازی برای تست سریال دلنوازان به دفتر آقای سهیلی زاده رفتم
اکبر عبدی: واقعا حقش را در سینما نگرفت

امید علومی چه نسبتی با شما دارد؟
من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.


پیام صدف طاهریان بعد از کشف حجاب

پرتال اجتماعی ممتاز نیوز: بازیگر سینما که با کشف حجاب خبرساز شد اینبار با یک پیامک جنجال آفرید.

خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدن که در شان بازیگران سینما و تلویزیون ما نبود.

پیامک صدف طاهریان بعد از کشف حجاب

در این بین دوست این بازیگر تصویری یک پیامک را برای یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی ارسال کرده که صدف طاهریان در آن تهدید به افشاگری از پپشت پرده سینمای ایران را کرده است.

گفتنی است شایعه شده که صدف طاهریان قرار است در یکی از شبکه های ماهواره ای که مرکز آن در مالزی است شروع به فعالیت کند.

پیامک صدف طاهریان بعد از کشف حجاب
تبلیغات

عکس های اینستاگرام صدف طاهریان + بیوگرافی کامل

عکس های اینستاگرام صدف طاهریان + بیوگرافی کامل

صدف طاهریان , عکس صدف طاهریان , بیوگرافی صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

نمکستان » در این پست عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی صدف طاهریان  را گردآوری می کنیم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید

بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد ۳۰ تیر ۱۳۶۷ بازیگر سینما و تلویزیون می باشد . در فیلم های سینمایی پس کوچه‌های شمرون ، سلام بر عشق و هیچ کجا هیچ کس بازی کرده است در تله فیلم های دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته است.

کشف حجاب صدف طاهریان

شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه ۹۴ بود که هواداران صدف طاهریان عکس هایی رو در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدند که باورش برایشان سخت بود ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است و عکس های شخصی او در حال لو رفتن هست که پس از گذشت چند ساعت صدف طاهریان با انتشار ویدیویی با این مضمون : ( سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده، مرسی از این همه توجه و نگرانی دوستون دارم شب تون بخیر ) خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرامش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها رو خودش منتشر کرده است !

دلیل کشف حجاب صدف طاهریان

مسئله کشف حجاب بازیگران چیزی نیست که برای اولین بار اتفاق افتاده باشد پیش از این افراد صاحب نامی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون چون گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و … دست به همچنین اقداماتی زده اند و یا به عبارتی با سینمای ایران خداحافظی کرده اند حال باید ببینیم برنامه صدف طاهریان بعد از این اقدامات چیست؟ آیا او به دنبال گرفتن پناهندگی سیاسی است ؟ یا به دنبال بازیگر شدن در عرصه بین المللی!! طاهریان که در در ایران فرصتی برای دیده شدن پیدا نکرد و تنها در چند فیلم و سریال در نقش های حاشیه ای و درجه ۲ ظاهر شد به راستی بر چه مبنا و هدفی دست به این اقدام هنجارشکنانه زده است ! شنیده ها حاکی از آن است که وی از ایران به دبی مهاجرت کرده است.  نکته ای که در کامنت های های مردم در صفحه شخصی اینستاگرام صدف طاهریان به چشم می خورد چرا این اقدام هنجار شکنانه در ماه محرم باید اتفاق بیفتد!

فیلم های صدف طاهریان

پس کوچه‌های شمرون (کامران قدکچیان ۱۳۹۱)

هیچ کجا هیچ کس (ابراهیم شیبانی ۱۳۹۰)

سلام بر عشق

تلفن همراه (شهرام شاه حسینی ۱۳۹۰)

دارکوب (سعید اسدی ۱۳۹۰)

مثل یک خواب (رضا غفاری اعتبار ۱۳۹۱)

فیلم کوتاه برای همسرم (علی‌ پناهی مجد ۱۳۹۱)

صدف طاهریان و عرضه اندام به رسانه های بیگانه

صدف طاهریان بازیگر نقش های فرعی در سینمای ایران در ایام محرم کشف حجاب کرد و برای توجیه رفتار نامناسب خود وعده داد علیه سینمای ایران دست به افشاگری بزند. بسیاری همان زمان به درستی تشخیص دادند که وی به دلیل نادیده گرفته شدن در اثر نداشتن استعداد بازیگری، گرفتار خلا شخصیت و کمبود عاطفی شده و به این کار ضدفرهنگی و اخلاقی و غیرقابل توجیه دست زده است. حالا این رفتار بیمارگونه وی بیشتر نمود پیدا کرده و تقریبا روزی نیست که طاهریان که موضوع کشف حجاب و انعکاس اخبار آن در رسانه های بیگانه را در صفحه ایسنتاگرامش منتشر نکند. تصاویر زیر را ببینید / جام نیوز

پیامک جنجالی صدف طاهریان

سایت تی وی پلاس با انتشار  کلیپی با عنوان” پیامک جنجالی بازیگر زن جوان بعد از کشف حجاب: بیشتر از اینها درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت! خداحافظ بازیگری/طاهریان در یک قدمی شبکه GEM قرار دارد؟” از زوایای جدید اقدام صدف طاهریان پرده برداشت . سایت تی وی پلاس مدعی شده است که یکی از دوستان صدف پیامکی را در اختیارشان گذاشته است با این مضمون که بازیگری را کنار گذاشته ام و به زودی درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت . همچنین تی وی پلاس از شنیده های خبر می دهد که طاهریان قصد پیوستن به شبکه ماهواره ای جم را دارد و قرار است در مالزی به عنوان مجری یا بازیگر با شبکه GEM همکاری کند.

صدف طاهریان در جدیدترین اقدام خود عکس هایی از خود  منتشر کرده است که قابل نما

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

صدف طاهریان , عکس صدف طاهریان , بیوگرافی صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های مونا فرجاد ، هلیا امامی و صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های جدید صدف طاهریان , بیوگرافی کامل صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

عکس های شخصی و پشت صحنه صدف طاهریان ، بیوگرافی و زندگینامه صدف طاهریان

عکس های غیر اخلاقی و مبتذل صدف طاهریان عکس های جدید صدف طاهریان , صدف طاهریان + بیوگرافی کامل , اینستاگرام صدف طاهریان


عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته

عکس های برهنه صدف طاهریان

بعد از کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن ماه ، صدف طاهریان پا را فراتر نهاده و عکس های برهنه خود را به سبک گلشیفته فراهانی منتشر کرده است که در زیر مشاهده میکنید.

:: به دستور کارگروه مبارزه با مصادیق و محتوای مجرمانه این مطلب ویرایش شد ::

چندی پیش خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام مواجه شدن با صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.

عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته

عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته

در ادامه، این بازیگر زن که کشف حجاب را کافی ندانسته، جا پای گلشیفته فراهانی گذاشت و عکسی برهنه از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته

عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته

گویا باید منتظر باشیم تا این خانم بازیگر پا را فراتر گذاشته و به گلشیفته دیگری در سینمای ایران تبدیل شود و روز به روز عکس هایی مبتذل تر از خود را برای عموم به نمایش بگذارد.