کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

کسب و کار اینترنتی

معرفی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی و اموزش فعالیت در سایتهای معرفی شده دروبلاگ

نخستین خودروی پرنده از آزمایشات سربلند بیرون آمد

نخستین خودروی پرنده از آزمایشات سربلند بیرون آمد


مدآنلاین: همه ما رویای دنیایی با خودروهای پرنده را در سر پرورانده‌ایم و بر این باوریم که آن روز فرا خواهد رسید. شاید ترافوجیا اولین خودروی پرنده‌ای باشد که به تولید انبوه می‌رسد. TF-X به گونه‌ای طراحی شده است که یک خودروی پرنده باشد و راندن آن به آسانی رانندگی با یک خودروی معمولی است. این درست است که به خوبی ماشین زمان نیست ولی از دیگر خودروها بسیاربالاتر است.

TF-X ظرفیت 4 سرنشین را دارد و می‌تواند بیش از 800 کیلومتر به صورت مداوم پرواز کند. بعد از اینکه پرواز تمام شد این وسیله نقله را می‌توان مانند خودروهای امروزی در پارکینگ منزل جا داد. این وسیله نقلیه برای پرواز کردن به باند احتیاج ندارد و در مکان‌هایی که اندکی باز باشند براحتی پرواز می‌کند.

TF-X خودروی بی‌نظیری است ولی به نظر می‌رسد هنوز خیلی زمان لازم است تا آن را بتوان در خیابان‌ها یا بهتر است بگوییم آسمان مشاهده کرد. آخرین خبرهای رسیده درباره TF-X حاکی از این است که یک نسخه کوچک و بدون سرنشین این خودروی پرنده با موفقیت آزمایشات زیادی را پشت سر گذاشته است و این یعنی ساخت مدل نهایی به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که برای تولید نسخه نهایی بین 8 تا 12 سال زمان لازم است. حتی تصور این هم که تا 15 سال آینده خودروهای پرنده به بازار می‌آیند لذت بخش است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.